مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 07:502019-12-28پزشكي

شرط بازگشایی مجدد استخر الوند همدان


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: استخر الوند شهر همدان پس از برطرف کردن مشکلات و رفع نواقص، بازگشایی خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: استخر الوند شهر همدان پس از برطرف کردن مشکلات و رفع نواقص، بازگشایی خواهد شد.

محمد خیراندیش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: استخر الوند شهر همدان به علت عدم رعایت برخی مسائل بهداشتی پلمب شده که باز شدن مجدد آن منوط به رفع نواقص و مشکلات موجود است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در مرکز بهداشت، رسیدگی کامل به مسائلی است که سلامت مردم را به خطر می اندازد، ادامه داد: 20 روز به مدیر استخر الوند فرصت داده شده تا موانع و مشکلات را برطرف کند و پس از گذشت مدت مقرر به شرط برطرف شدن مشکلات اجازه کار داده می شود.

خیراندیش افزود: مرکز بهداشت پس از بررسی واحدهای مشکل دار در ابتدا اخطارهای لازم را برای واحد متخلف صادر و پس از آن اقدام به پلمب می کند و در صورت تکرار تخلف، با رأی دادگاه واحد متخلف، موظف به پرداخت جریمه های سنگین خواهد شد.

وی در انتقاد به برخی از خبرها مبنی بر تخلف یک واحد قنادی و اخبار کذب در این باره، تصریح کرد: شیرینی فروشی که اخیراً پلمب شده بود، به علت وجود رنگ های غیرمجاز شیمیایی بوده که مهلت مقرر برای برطرف کردن مشکل این واحد داده شده، از این رو وجود رنگ قالی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بازگشایی مجدد استخر الوند همدان

شرط بازگشایی مجدد استخر الوند همدان