مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 07:392019-12-28اقتصادي

ضرورت ایجاد و توسعه مجتمع های خدماتی و رفاهی


با بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در دست ساخت در آذربایجان غربی ارائه خدمات به مسافران و فعالان حوزه حمل و نقل تسهیل می شود .

- ، مرکز آذربایجان غربی ، این استان با داشتن 6 پایانه مرزی بیشترین مبادی ورودی و خروجی را در کشور داراست .

طولانی بودن شبکه راههای شمال - جنوب ، قرار گرفتن در کریدور ترانزیت بین المللی و شاهراه ارتباطی ایران به اروپا وبرخورداری از نقاط فراوان کردشگری ضرورت سرمایه گذاری در زمنیه ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی را دراین استان بیشتر می کند .

شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما در خوی با بیان اینکه هم اکنون 20 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای اصلی استان فعال است ، افزود: تردد بیش از 4 میلیون نفر مسافر از پایانه های استان ، جابجایی 8 میلیون مسافردر جاده های استان وجابجایی 12 میلیون تن کالا در این شریانهای ارتباطی سرمایه گذاری برای توسعه مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان را بیش از پیش ضروری ساخته است .

وی افزود: برای رسیدن به اهداف مهم در این زمینه هم اکنون 25 مجتمع رفاهی و خدماتی در استان در دست مطالعه و یا ساخت هستند که با بهره برداری از این طرحها و افزایش صد درصدی این مجتمع ها امکان ارائه خدمات به مسافران و فعالان حوزه حمل و نقل بصورت چشم گیری تسهیل و توسعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد و توسعه مجتمع های خدماتی و رفاهی

ضرورت ایجاد و توسعه مجتمع های خدماتی و رفاهی