مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:302019-12-28سياسي

آزادی و رفاه کامل اقلیت های دینی در ایران


نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس گفت: اقلیت های دینی در ایران از آزادی و رفاه برخوردار هستند و در آرامش کامل زندگی می کنند.

- به نقل از خانه ملت، ژرژیک آبرامیان در واکنش به اقدام وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام ایران در فهرست کشور های ناقض آزادی ادیان، گفت: اقلیت های دینی از جمله ارامنه در جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط در جامعه و کشور زندگی می کنند و از تمام حقوق جمهوری اسلامی ایران بهره مند هستند.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا، هیات حاکمه و در مجموع حاکمیت سلطه در جهان نسبت به ایران مغرضانه اظهارنظر می کنند و چنین اقدامی را می توان در قالب اعلامیه های سیاسی تعریف کرد که با هدف تشدید فشار به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

آبرامیان تاکید کرد: چنین موضع گیری ها همانند زمانی است که در شورای امنیت می خواستند قطعنامه ای حقوق بشر علیه ایران به تصویب برسانند.

زمانی که بسیاری از کشور ها مخالفت و تعداد زیادی هم در رأی گیری شرکت نکردند و تنها کشور هایی که ارتباط و هم پیمانی با نظام سلطه داشتند در راستای افزایش فشار با منطق دوگانه بینی و مغرضانه با قطعنامه موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی و رفاه کامل اقلیت های دینی در ایران

آزادی و رفاه کامل اقلیت های دینی در ایران