مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 05:102019-12-28پزشكي

45 درصد مرگ ومیرها ناشی از بیماری های قلبی است


یک متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی با اعلام اینکه 45 درصد مرگ ومیرهای کشور ناشی از بیماری های قلبی و عروقی است، گفت: تغییر سبک زندگی و طب پیشگیری قلب راه حل عدم ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است.

- ایسنا/قزوین یک متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی با اعلام اینکه 45 درصد مرگ ومیرهای کشور ناشی از بیماری های قلبی و عروقی است، گفت: تغییر سبک زندگی و طب پیشگیری قلب راه حل عدم ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است.

دکتر مهدی اکبرزاده، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی، در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه 45 درصد مرگ ومیرهای کشور ناشی از بیماری های قلبی و عروقی است، اظهار کرد: قزوینی ها بیشتر از سرانه کشوری شیرینی مصرف می کنند و فعالیت بدنی کمتری دارند و همین موجب ابتلا آنان به بیماری دیابت می شود.

بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، استان قزوین بعد از یزد بیشترین میزان ابتلا به بیماری دیابت را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: آمار مبتلایان به سکته قلبی و گرفتگی عروق کرونر قلب در قزوین نسبت به جمعیت استان زیاد بوده و میزان بیماری در مبتلایان نیز شدیدتر و بعضاً پیشرفته است.

پزشک مجتمع درمانی جهاددانشگاهی قزوین تصریح کرد: بسیاری از بیماران علی رغم وجود علائم دیر به پزشک مراجعه می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد مرگ ومیرها ناشی از بیماری های قلبی است

45 درصد مرگ ومیرها ناشی از بیماری های قلبی است