مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 12:502019-12-27سياسي

اراضی پرورش میگو به معضلی در منطقه تبدیل شده است/ شترهای سرگردان ضبط می شوند


امام جمعه بندرجاسک با بیان اینکه شهرک های کشاورزی جاسک معظلی است برای مردم بومی، تصریح کرد: اراضی پرورش میگو بایستی در اختیار شیلات قرار گیرید و در قالب تعاونی به تناسب تسهیلات و درآمد به جوانان بومی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرجاسک، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم مناقبیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه جاسک اظهار داشت: حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها ) آیینه تمام نمای حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: ایشان مفسره قرآن بودند و یکی از ویژگی های آن حضرت، نقش آفرینی در حوادث جامعه بود که امروز کسانی به دنبال آن هستند این نقش آفرینی را به حاشیه ببرند.

امام جمعه جاسک با بیان اینکه در مسئله ظهور در بین 313 یاران امام زمان 50 نفر از زنان حضور دارند و امروز ضرورت اجتماع است که زن در قالب حجاب و حیا ظهور و بروز کند که در عصر کنونی دنیای غرب، زن را در حد ابزار تنزل داده اند، تصریح کرد: تا سخن از آزادی به میان می آید نسخه های غربی را ارائه می دهند و می گویند حقوق زن یعنی ولنگاری و اینکه زنان برهنه در اجتماع حاضر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مناقبیان ادامه داد: زینب کبری(ص) چنان خطبه ای در مجلس یزید خواندند که  اساس ظلم را برهم زد و خون بر شمشیر پیروز شد و ایشان به جهانیان درس صبر،  ایثار و گذشت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی پرورش میگو به معضلی در منطقه تبدیل شده است/ شترهای سرگردان ضبط می شوند

اراضی پرورش میگو به معضلی در منطقه تبدیل شده است/ شترهای سرگردان ضبط می شوند