مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 12:052019-12-27سياسي

«بصیرت» نقشه شوم دشمنان را باطل می کند/ کوبیدن بر طبل مذاکره پشیمانی به همراه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: شاهد آن هستیم برخی ها توکل ضعیفی دارند و مرتب بر طبل مذاکره و تسلیم می کوبند؛ این در حالی است که نمی دانند این مسیر هر چه بیشتر پیش برود پشیمانی به همراه دارد.

وی تصریح کرد: باید با انتخاب آگاهانه و با داشتن بصیرت، انقلاب اسلامی را ادامه دهیم وچراغ راه همه ما نهضت امام حسین(ع) و دنباله رو ولی امر مسلمین باشد.

  امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه 9 دی ماه یادآور حماسه بزرگ مردم ایران در حفظ و حراست انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: حرکت عظیم مردم نشان داده در همه فتنه ها مردم با داشتن بصیرت نقشه راه دشمنان را باطل می کند.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب(ع) و روز پرستار گفت: در رابطه با پرستاری و عموم دانش های مربوط به پزشکی نیاز داریم به اینکه اخلاق را ارتقا دهیم چرا که محیط های درمانی به اخلاق نیاز دارد.

  دژکام با بیان اینکه کارهای بزرگی در همه دنیا انجام گرفته است، گفت: اگر به تلاش های تمدن غربی در راستای پیشبرد اخلاق پزشکی و پرستاری توجه کرده باشید، تعجب می کنید؛ علتش هم این است که آنها در تحلیل جامعه شناسانه خود متوجه شدند که بعضی از کارها قداست دارد اگر از قداست خود خارج و تجارت حساب شد دیگر نمی شود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بصیرت» نقشه شوم دشمنان را باطل می کند/ کوبیدن بر طبل مذاکره پشیمانی به همراه دارد

«بصیرت» نقشه شوم دشمنان را باطل می کند/ کوبیدن بر طبل مذاکره پشیمانی به همراه دارد