مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 13:402019-12-26سياسي

نمایشگاه قرآنی مشترک ایران و ترکیه افتتاح شد


نمایشگاه قرآنی مشترک ایران و ترکیه ظهر امروز پنجشنبه 5دی ماه با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و علی ارباش ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و علی ارباش ، رییس سازمان دیانت ترکیه ، ظهر امروز پنجشنبه 5دی ماه نمایشگاه قرآنی مشترک ایران و ترکیه را افتتاح کردند.

  ابوذر ابراهیمی ترکمان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: امروز به برکت قرآن درکنار هم جمع شده ایم.

امروز در این نمایشگاه معنوی هنرمندان و کاتبان از جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه حضور دارند و با ارائه آثار هنری دیدگان ما و بازدیدکنندگان را مزین به کلمات وحی کردند.

ترکمان با اشاره به زیبایی خطوط قرآنی در آثار کاتبان وحی اظهارداشت: امروز از هنرمندی این اساتید خطوط قرآنی بهره مند می شویم و امیدواریم آیات نورانی الهی تاثیرش را برجان و روح ما بگذارد و منجر به تفکر و تعقل بیشتر در انسان ها شود و از برکات قرآن کریم، بتوانیم در هدایت جوامع انسانی بهره ببریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورمان در ادامه به ویژگی های آثار هنری و اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تولید یک اثر هنری و اسلامی مانند تابلوی نقاشی و یا خطاطی قرآنی، هنرمند مسلمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآنی مشترک ایران و ترکیه افتتاح شد

نمایشگاه قرآنی مشترک ایران و ترکیه افتتاح شد