مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 10:352019-12-26ورزشي

تیم آمل به رده دوم لیگ برتر والیبال نشسته صعود کرد


تیم شهدای ششم بهمن آمل با پیروزی خانگی در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور به رده دوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم شهدای ششم بهمن آمل که در چارچوب هفته ششم این رقابت ها روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید فلاح آمل میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود و در پایان میهمان مدعی خود را با نتیجه 3 برصفر با شکست بدرقه کرد.

تنها نماینده مازندران در این دیدار در سه دست متوالی وبا امتیازهای (25 بر 15)، (25 بر 15) و (25 بر 19) پیروز شد و پنجمین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.

شاگردان هادی رضایی در تیم شهدای ششم بهمن آمل با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی 16 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی با تیم شهرداری ورامین در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم شهدای ششم بهمن آمل در هفته هفتم و آخرین دیدار نیم فصل نخست این رقابت های روز پنجشنبه 12 دی در اصفهان به مصاف تیم مدعی ذوب آهن اصفهان می رود.

تیم شهدای ششم بهمن آمل با جذب بازیکنان ملی پوشی همچون مرتضی مهرزاد ، رمضان صالحی ، حسین گلستانی ، مجید لشکری و چند بازیکن با تجربه وجوان با انگیزه دیگر عزم خود را برای قهرمانی دراین رقابت ها جزم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم آمل به رده دوم لیگ برتر والیبال نشسته صعود کرد

تیم آمل به رده دوم لیگ برتر والیبال نشسته صعود کرد