مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 09:052019-12-26اقتصادي

کاهش وابستگی به خارج در اجرای خط 2 متروی شیراز


رییس سازمان قطار شهری شیراز تاکید کرد که تلاش ها به سمتی خواهد بود که وابستگی تجهیزاتی به خارج کشور در احداث خط دوم متروی شیراز به کمتر از 50 درصد برسد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان قطار شهری شیراز تاکید کرد که تلاش ها به سمتی خواهد بود که وابستگی تجهیزاتی به خارج کشور در احداث خط دوم متروی شیراز به کمتر از 50 درصد برسد.

حسن مرادی پنجشنبه 5 دیماه در یک کنفرانس خبری گفت: بیش از 50 درصد کل تجهیزات استفاده شده در خط یک متروی شیراز با توجه به اینکه آن زمان تجربه اجرای چنین طرح هایی در کشور کمتر بود محدودیتهایی نظیر تحریمها وجود نداشت، از خارج تامین می شد اما در خط دوم تلاش ها به سمتی است که این میزان به کمتر از 50 درصد کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرادی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات آبانماه شیراز حدود 15 میلیارد تومان به سازمان قطار شهری خسارت وارد شد، گفت: بخش مهمی از این خسارت ها مربوط به ایستگاه های مترو بود که کار سفارش و خرید کالا برای تعمیر و نوسازی این ایستگاه ها انجام شده است و به زودی مرحله اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

رییس سازمان قطار شهری شیراز کاهش سرفاصله حرکت قطار را نیازمند تامین تعداد مناسبی واگن دانست و تاکید کرد که این امر در کوتاه مدت ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی به خارج در اجرای خط 2 متروی شیراز

کاهش وابستگی به خارج در اجرای خط 2 متروی شیراز