مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 08:552019-12-26سياسي

ایجاد اشتغال؛ سوت پایان پیشگیری و درمان اعتیاد


نبود شغل و بیکاری در جامعه از جمله عوامل مهمی است که از یک سو افراد را مستعد به گرفتاری در دام اعتیاد می کند و از سوی دیگر یکی از مهم ترین مشکلات بهبود یافتگان بیماری اعتیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با بیان این که اعتیاد به مواد مخدر جامعه را درگیر این بلای خانمان سوز کرده است، بیان کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری و مقابله با گسترش اعتیاد به مواد مخدر، اجتماعی کردن امر مبارزه با این بلای خانمان سوز است که عزم و همت عمومی را می طلبد.

سرپرست فرمانداری شهرضا با تأکید بر اینکه آگاهی رسانی به مردم شاخص ترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر است، افزود: رسانه ها و سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند.

وی با بیان این که بیکاری یکی از علل رفتن به سوی اعتیاد است، افزود: یکی از پیامدهای بیکاری، اعتیاد نیروی کاری است که در سن اشتغال قرار دارند.

اعتیاد سبب تحلیل رفتن توانایی و انرژی نیروی کار می شود، در نتیجه به مرور بیکاری و اعتیاد تشدید کننده یکدیگر می شوند.

وی با بیان این که بسیاری از معتادان و قاچاقچیان از افراد بیکار هستند که به این شغل تحریکآمیز روی آورده اند، تصریح کرد: نبود شغل و بیکاری در یک اجتماع از جمله عوامل مهمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال؛ سوت پایان پیشگیری و درمان اعتیاد

ایجاد اشتغال؛ سوت پایان پیشگیری و درمان اعتیاد