مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 08:252019-12-26سياسي

رسولی: تامین منافع بین المللی و داخلی در گرو مشارکت بالا در انتخابات است


رییس ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی اصلاح طلبان گفت: دولت را به حد کافی تخریب می کنند، ما دیگر این کار را انجام ندهیم؛ مردانه مسئولیت بپذیریم که به دکتر روحانی رأی دادیم و باید بایستیم و با مردم روراست باشیم.

- رییس ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی اصلاح طلبان گفت: دولت را به حد کافی تخریب می کنند، ما دیگر این کار را انجام ندهیم؛ مردانه مسئولیت بپذیریم که به دکتر روحانی رأی دادیم و باید بایستیم و با مردم روراست باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن رسولی در دومین نشست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با رابطان و هیات رییسه شورای اصلاح طلبان با بیان این که تجربه شخصی 36 ساله حضورم در عرصه انتخابات به من این باور را داده است که در کشور ما انتخابات از نظر زمان بندی یک رویداد پیش بینی شده است، ادامه داد: اما از منظر نتیجه و دستاورد معتقدم متاثر از رویدادهای پرشمار از جمله رویدادهایی غیر مترقبه است.

وی با اشاره به انتخاب سید محمد خاتمی به عنوان رییس دولت اصلاحات ادامه داد: به اتفاق آقایان مهندس خاتمی و مرعشی رفتیم ستاد به آفرین را از مالکش اجاره کنیم، گفتند مگر قرار است آقای خاتمی رای بیاورد؟ به خاطر دارم فروردین تخمین زدند ایشان 300 هزار تا یک میلیون رای دارد، اما 79/5 درصد ضریب مشارکت انتخابات بود و آقای خاتمی بالاترین رای را آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: تامین منافع بین المللی و داخلی در گرو مشارکت بالا در انتخابات است

رسولی: تامین منافع بین المللی و داخلی در گرو مشارکت بالا در انتخابات است