مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 08:062019-12-26اقتصادي

نبض بازار اتوبوس های برقی در دستان کیست؟


یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی خودروهای برقی به تازگی اعلام کرده که موفق شده است بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس الکتریکی در آمریکای لاتین به فروش برساند.

- یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی خودروهای برقی به تازگی اعلام کرده که موفق شده است بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس الکتریکی در آمریکای لاتین به فروش برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت چینی BYD که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده است که توانسته با عرضه و فروش یک هزار و 35 دستگاه اتوبوس برقی در بازار کشورهای آمریکای لاتین ( مرکزی و جنوبی) ، سهم خود را به 71 درصد از بازار فروش اتوبوس های الکتریکی در جهان برساند.

یکی از نکات قابل توجه آن است که میزان فروش و عرضه اتوبوس و وسائل نقلیه برقی در کشورهای منطقه آمریکای لاتین هم اکنون دو برابر بیشتر از بازار ایالات متحده آمریکاست.

این شرکت چینی یکی از بزرگترین رقبای سرسخت شرکت سوئدی ولوو و دایملر آلمان به شمار می شود که همواره نامشان در عرصه توسعه و تولید اتوبوس و کامیون می درخشیده و در سال های اخیر نیز تحت تاثیر افزایش محبوبیت وسایل نقلیه برقی، به ساخت اتوبوس های الکتریکی روی آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض بازار اتوبوس های برقی در دستان کیست؟

نبض بازار اتوبوس های برقی در دستان کیست؟