مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 07:552019-12-26سياسي

روند اجرای پروژه های مسکن مهر در مازندران مطلوب است


 اجرای تقاطع های غیرهمسطح ساری که راکد مانده بود با مدیریت وزیر راه و شهرسازی در 4 تقاطع در حوزه مناطق مختلف استان اجرایی می شود و در حال حاضر روند اجرای پروژه های مسکن مهر در مازندران مطلوب است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:  اجرای تقاطع های غیرهمسطح ساری که راکد مانده بود با مدیریت وزیر راه و شهرسازی در 4 تقاطع در حوزه مناطق مختلف استان اجرایی می شود و در حال حاضر روند اجرای پروژه های مسکن مهر در مازندران مطلوب است.

احمد حسین زادگان امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع های کنار گذر شمالی ساری با اشاره به اینکه بسیاری از تعطیل شده در سطح ملی توسط وزیر راه به حرکت درآمده است، اظهار کرد: اسلامی استاندار سابق مازندران همچنان والی این استان است و امیدواریم تمام راه های مواصلاتی به مرکز را بتوانیم فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سوادکوه و هراز اقدامات زیرساختی انجام شده است، تصریح کرد: در شرایط بد مالی دولت و تحریم اجرای پروژه های وزارت راه در مازندران قوت گرفته است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه کاره روستایی و مواصلاتی شریانی استان در این دولت افتتاح شود.

2 هزار و 309 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در مازندران ثبت نام کردند سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در ادامه این مراسم با بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای پروژه های مسکن مهر در مازندران مطلوب است

روند اجرای پروژه های مسکن مهر در مازندران مطلوب است