مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 07:552019-12-26سياسي

50 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی کردستان هستند


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی کردستان گفت: در حال حاضر 50 هزار و 300 نفر در استان عضو کتابخانه های عمومی هستند که 10 هزار نفر آنان طی یک سال اخیر اضافه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عبدالملکی شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان، اظهار داشت: اگر در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه هزینه نکنیم مجبور می شویم برای اصلاح آسیب های اجتماعی چندین برابر آن هزینه پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین کتابخانه سیار مشارکتی کشور در شهرستان قروه امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد، افزود: این اقدام نشان داد که فعالیت مشارکتی در حوزه کتابخانه های سیار هم امکان پذیر است.

مدیرکل امور کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه کتابخانه عمومی سیار در آینده ای نزدیک در سنندج افتتاح می شود، ادامه داد: از دیگر برنامه های ما در سال جاری افتتاح بخش نسخ خطی در کتابخانه شهید برهان عالی، به نام استاد برهان الدین حمدی در 29 دی و کتابخانه عمومی روستای تنگیسر است.

عبدالملکی با بیان اینکه ساختمان مرکز بهداشت شویشه حدود 15 سال است که بدون استفاده باقی مانده است و درخواست تبدیل آن به کتابخانه را کرده ایم، یادآور شد: مساله حقوقی در رابطه با تبدیل این ساختمان به کتابخانه وجود دارد که امیدواریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی کردستان هستند

50 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی کردستان هستند