مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 07:002019-12-26دانش

مصوبات هیئت امنای دانشگاه تعیین کننده میزان شهریه دانشجویان افغانستانی است


محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره شهریه دانشجویان افغانستانی این دانشگاه بیان کرد: - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: نرخ شهریه دانشجویان افغانستانی طبق مصوبات هیئت امنای دانشگاه اخذ می شود و درحال حاضر فشاری روی آن ها نیست.

محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره شهریه دانشجویان افغانستانی این دانشگاه بیان کرد: هیئت امنای دانشگاه پرداخت شهریه به نرخ دلار دولتی این دانشجویان را تنها برای یک سال تصویب کرده بود و هم اکنون این نرخ بسیار متفاوت از گذشته است و دیگر دلار دولتی 4200 تومانی وجود ندارد.

صدوقی اظهار داشت: دانشجویان پزشکی که در پردیس دانشگاه تحصیل می کنند هزینه ای بالای 20 میلیون تومان را پرداخت می کنند و اگر قرار باشد نرخ شهریه دانشجویان افغانستانی را با دلار 4200 تومانی محاسبه کنیم شهریه آن ها از دانشجویان ایرانی کمتر خواهد بود که این بی عدالتی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: ما درباره این موضوع با وزیر بهداشت صحبت کردیم و درحال بررسی هستیم البته درحال حاضر فشاری بر دانشجویان نیاورده ایم و هم اکنون درحال تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات هیئت امنای دانشگاه تعیین کننده میزان شهریه دانشجویان افغانستانی است

مصوبات هیئت امنای دانشگاه تعیین کننده میزان شهریه دانشجویان افغانستانی است