مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 06:202019-12-26اقتصادي

کالاهای ایرانی باید با برند بخش جغرافیایی عرضه شود


فعال ایرانی حقوق مالکیت فکری در سوییس بر لزوم برندینگ محصولات ایرانی با مشخصه جغرافیایی از جمله برند فرش قم در بازار اروپا و سراسر جهان تاکید کرد.

  - ایسنا/قم فعال ایرانی حقوق مالکیت فکری در سوییس بر لزوم برندینگ محصولات ایرانی با مشخصه جغرافیایی از جمله برند فرش قم در بازار اروپا و سراسر جهان تاکید کرد.

  ساناز جوادی چهارشنبه شب در ارتباط ویدویی از سوییس با اولین همایش تخصصی امنیت کسب و کار پیشگیری که چهارشنبه شب در تالار مرکزی شهر در قم برگزار شد، گفت: با توجه به پروژه‎هایی که در سال آینده به زودی توسط دولت های مختلف از جمله دولت سوییس و ارگان های مختلف سازمان ملل برای حمایت از صنایع کشاورزی و دستی انجام می شود، سالی پرتکاپو برای صنایع ایرانی در عرصه حضور در جامعه جهانی خواهد بود.

وی افزود: در این زمینه باید فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ و حمایت از محصولات ایرانی را در قالب سیستم مالکیت فکری انجام دهیم، تمرکز اقتصاد ایران روی اقتصاد دانش بنیان است و به همین دلیل ارتقای سیستم مالکیت فکری دارای اهمیت فراوان است.

کارشناس حقوقی مالکیت فکری با ذکر این مطلب که سوییس و اتحادیه اروپا برای افزایش تجارت با ایران در این سیستم دغدغه دارند، تصریح کرد: بازرگانان و شرکت ها و استارتاپ های ایرانی برای توسعه بازار به خارج از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای ایرانی باید با برند بخش جغرافیایی عرضه شود

کالاهای ایرانی باید با برند بخش جغرافیایی عرضه شود