مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 05:302019-12-26سياسي

علم بدون عمل بلای جان پیشرفت کشور


بسیاری از افراد به رزومه سازی و تولید مقاله پرداخته اند و حتی در این زمینه از کشورهای پیشرفته نیز پیشی گرفته ایم که این امر بلای جان کشور شده است.

- ، مرکز خراسان رضوی، رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی در نشست از ایده تا عمل با موضوع بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این رفتار جهل مرکب است، زیرا وقتی به واسطه تولید مقالاتی که هیچ کاربردی برای جامعه ندارد به این باور برسیم که خیلی خوب پیشرفت کرده ایم، دیگر برای مسائل لازم کشور تلاش نخواهیم کرد.

رضا لطفی افزود: اگرچه در حوزه تولید علم پیشرفت های بسیار داشته ایم اما باید بررسی کرد چه مقدار از این علم مفید بوده و به حل مسائل اساسی کشور کمک کرده است؟عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نقطه مقابل اخلاص در عمل، رزومه سازی است که بیشتر به اعداد و ارقامی خلاصه می شود که کاری از پیش نمی برد و باید به این نکته توجه داشت که کشورهای پیشرفته در تولید علم سرآمد نیستند و بیشتر به دنبال تربیت نیروی متخصص و مدیر هستند، باید ارزش و ارزش آفرینی دوباره تعریف شود.

لطفی افزود: در میان یک دوگانگی قرار گرفته ایم و اعلام می کنیم در جنگ اقتصادی به سر می بریم و آن وقت فقط برای پنج بازیکن سرخابی حدود 20 میلیارد تومان هزینه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم بدون عمل بلای جان پیشرفت کشور

علم بدون عمل بلای جان پیشرفت کشور