مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 18:352019-12-25اقتصادي

20 میلیارد تومان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی در کشور نیاز است


معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور گفت: 20 میلیارد تومان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی در کشور نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، علیمراد سرافرازی در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 20 میلیارد تومان برای مبارزه با افت ملخ صحرایی در کشور نیاز است، گفت: تنها با اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی نمی توان با سیل ملخ مبارزه کرد بلکه نیازمند کمک های استانداری در این خصوص توسط استان ها هستیم.

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به هجوم ملخ ها از کشورهای هند و پاکستان به سمت ایران و بخصوص استان های جنوب و جنوب شرق کشور افزود: تا کنون در سطح 2 هزار 800 هکتار مبارزه علیه ملخ صحرایی در کشور داشته ایم که حدود 130 هکتار مبارزه با ملخ در سیستان و بلوچستان انجام پذیرفته است.

وی تصریح کرد: مبارزه با افت ملخ صحرایی در استان هرمزگان و بخصوص بندر عباس و سیریک ادامه داشته و هجوم ملخ های صحرایی در هفته های آینده از ناحیه عمان و هندوستان و پاکستان ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان حفظ نباتات کشور ادامه داد: با توجه به ورود ملخ ها به کشور از مرزهای جنوب کشور، از متولیان بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خواست تمهیدات لازم را برای دیده بانی و ردیابی ملخ صحرایی اندیشیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی در کشور نیاز است

20 میلیارد تومان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی در کشور نیاز است