مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 16:402019-12-25اقتصادي

نصب 30 دستگاه جدید شتاب نگار در استان کرمان/زلزله ای آرام در کمین رفسنجان


معاون وزیر راه و شهرسازی از وجود 67 دستگاه شتاب نگار در استان کرمان خبر داد و گفت: امروز 3 دستگاه نسل جدید شتاب نگار در مجتمع مس سرچشمه، شهر رفسنجان و شهر کشکوییه رونمایی شد که تا پایان سال آینده 30 دستگاه دیگر به این سیستم ها اضافه می شود.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر راه و شهرسازی از وجود 67 دستگاه شتاب نگار در استان کرمان خبر داد و گفت: امروز 3 دستگاه نسل جدید شتاب نگار در مجتمع مس سرچشمه، شهر رفسنجان و شهر کشکوییه رونمایی شد که تا پایان سال آینده 30 دستگاه دیگر به این سیستم ها اضافه می شود.

دکتر محمد شکرچی زاده عصر امروز 4 دی ماه در مراسم رونمایی از نخستین دستگاه شتاب نگار نسل جدید صنایع کشور در مجتمع مس سرچشمه اظهارکرد: در چند دهه اخیر با زلزله های بزرگی در کشور مواجه هستیم که از جمله می توان به زلزله های گلبافت، زرند و بم در استان کرمان اشاره کرد که با وجود گسل ها در این استان، زمین شناسان احتمال وقوع زلزله در این منطقه را می دهند.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افزود: خوشبختانه پیشرفت علم و دانش در سالهای اخیر در کشورمان، این امکان را به ما می دهد که بروز خسارات ناشی از زلزله را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به زلزله 7.

2 ریشتر در کالیفرنیا که در خرداد امسال رخ داد و یک کشته و 24 زخمی به جای گذاشت، خاطرنشان کرد: در کشورهای ژاپن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 30 دستگاه جدید شتاب نگار در استان کرمان/زلزله ای آرام در کمین رفسنجان

نصب 30 دستگاه جدید شتاب نگار در استان کرمان/زلزله ای آرام در کمین رفسنجان