مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 12:402019-12-25سياسي

صلاحیت بیش از 80 درصد داوطلبان حزب کارگزاران برای انتخابات تایید شده است


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از تایید صلاحیت بیش از 80 درصد داوطلبان این حزب در سراسر کشور از سوی هیئت های اجرایی برای انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که طبق اخبار، صلاحیت برخی از شخصیت های اصلاح طلب همچون جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح طلب، علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران، احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران و آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران و عماد بهاور رییس شاخه جوانان سازمان منحله نهضت آزادی از سوی هیئت های اجرایی رد شده است، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از تایید صلاحیت بسیاری از اعضای این حزب در سراسر کشور خبر می دهد.

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: حزب کارگزاران سازندگی از اول بر حضور و مشارکت در انتخابات تاکید داشت بنابراین برخی اعضای حزب در سراسر کشور برای این دور از  انتخابات نام نویسی کردند.

وی افزود: از اعضای شورای مرکزی حزب فقط آقای نقیب زاده از تهران نامزد شده که صلاحیت وی توسط هیئت های اجرایی تایید شده است و صلاحیت بنده هم که از حوزه انتخابیه لنجان نامزد شده ام نیز همینطور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت بیش از 80 درصد داوطلبان حزب کارگزاران برای انتخابات تایید شده است

صلاحیت بیش از 80 درصد داوطلبان حزب کارگزاران برای انتخابات تایید شده است