مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 11:262019-12-25اقتصادي

تبدیل تحریم به فرصت به سبک استیل البرز


بزرگترین تولید کننده صنایع آشپزخانه کشور،به رغم تحریم ها و کاهش صادرات، موفق به کاهش 20 درصدی ارزبری محصولات خود با اعتماد به تامین کنندگان داخلی مواد اولیه و تجهیزات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ادامه داد: تحریم ها با افزایش محدودیت انتقال وجه و هزینه های حمل، افزایش هزینه های تولید و رشد 15 تا 20 درصدی قیمت ها را به دنبال داشت، اما شرکت های بزرگ ایرانی با توسعه مقیاس اقتصادی تولید و دپوی به موقع مواد اولیه مورد نیاز، همچنین توسعه داخلی سازی، از آن یک فرصت ساختند.

این عضو انجمن لوازم خانگی کشور گفت: با بهره گیری شرکت ما از واحد تحقیق و توسعه (R&D) قوی و شناسایی نیازها و عمل بر مبنای ترجیحات مصرف کنندگان، به یک بلوغ فناورانه در محصولاتی نظیر سینک ظرفشویی و اجاق گاز رسیدیم، به طوری که برخی از این محصولات اکنون با بهترین محصولات اروپایی برابری کرده و در مواردی حتی از آنها با کیفیت ترند.

ایزدپناه در عین حال، از دست رفتن بازارهای صادراتی شرکت های بالغ از نظر فناوری را از جمله آفات تحریم برشمرد که شرکت ها با توسعه بازارسازی و مطالعه بر بازارهای جدید از جمله حوزه CIS به مقابله با آن شتافته اند؛ در این راستا، برقراری تعرفه های ترجیحی با این کشورها بسیار اثرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تحریم به فرصت به سبک استیل البرز

تبدیل تحریم به فرصت به سبک استیل البرز