مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 11:002019-12-25سياسي

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات بین المللی قرآن کریم


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برپایی مسابقات بین المللی قرآن کریم در خراسان رضوی، اتفاق خوبی است که امید است مبنایی شود که مسابقات بین المللی در سایر استان ها نیز به صورت گردشی برگزار شود.

- به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه، مهدی قره شیخلو در نشست فصلی مدیران کل استان های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مهمترین مواردی که در حوزه های مختلف باید در دستور کار مرکز قرآنی سازمان اوقاف قرار گیرد، گفت: نخستین مسأله در سازمان اوقاف و امور خیریه، راهبری و مدیریت مأموریت های قرآنی سازمان است که در این زمینه باید از تصدی گری بپرهیزیم و از ظرفیت های موجود کشور استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: نکته دوم استفاده از همه ظرفیت های سازمان اوقاف از جمله بقاع متبرکه است که هرکدام می توانند یک پایگاه قرآنی شوند.

موضوع دیگر، ارتقای کمی و کیفی موقوفات قرآنی است که متأسفانه درحال حاضر درصد این موقوفات اندک است و باید برای افزایش آن ها برنامه ریزی شود.

بحث ارتقای سطح مسابقات نیز یکی از برند های مهم و اصلی سازمان، مخصوصاً در حوزه شهرستانی و استانی است که شاید تا کنون این گونه بوده که بیشتر سرمایه گذاری بر روی مسابقات ملی و بین المللی انجام می شده و مسابقات شهرستانی و استانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات بین المللی قرآن کریم

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات بین المللی قرآن کریم