مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 10:302019-12-25سياسي

بقاع متبرکه باید توسط مردم با کمک اوقاف مدیریت شوند


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بقاع متبرکه باید توسط مردم با کمک ها و حمایت هایی که سازمان اوقاف و امور خیریه به آنها ارائه خواهد داد، - مدیریت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد نوروزپور در دوره آموزشی خادمین و هیئت امنای آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه غرب استان گلستان که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان برگزار شد، گفت: بقاع متبرکه توسط مردم مدیریت می شوند و حدود22 هزار نفر در کشور متولی بقاع متبرکه سطح کشور هستند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف وامور خیریه افزود: خود مردم در راستای بازسازی و مرمت بقاع متبرکه تلاش می کنند و ما براین قضیه تاکید داریم که بقاع متبرکه باید توسط مردم با کمک ها و حمایت هایی که سازمان اوقاف و امور خیریه به آنها ارائه خواهد داد، مدیریت شوند.

حجت الاسلام نوروزپور اظهارداشت: در حال حاضر مراکز افق در سازمان اوقاف وامور خیریه راه اندازی شده است و این مراکز در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این مراکز فرهنگی، قرآنی پیش تر هم در بقاع متبرکه موجود بوده اما اخیرا به همت سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقا یافته و خدمات اجتماعی نیز به آن افزوده شده است و مرکز افقبا رویکرد های اجتماعی، فرهنگی و قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه باید توسط مردم با کمک اوقاف مدیریت شوند

بقاع متبرکه باید توسط مردم با کمک اوقاف مدیریت شوند