مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:252019-12-25اقتصادي

سفر به محبوب ترین کشورهای همسایه


امروزه سفر به یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بنابر اعلام الفبای سفر، روزانه مردم بسیاری برای تفریح و یا به قصد کار با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به شهرهای کشورهای مختلف می شوند.

با پیشرفت بشریت و سهل و آسان شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر وجود ندارد و مردم می توانند با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظر خود سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایند.

از این روی آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده تا مردم بتوانند با خیالی راحت عازم سفر بشوند.

سفر به کشورهای همسایه ایران کشور کهن و تاریخی ایران در همسایگی کشورهایی قرار دارد که امروزه به مناطق محبوب گردشگری و پرمخاطبی در جهان تبدیل شده اند کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و امارات متحده عربی که به دلیل پیشرفت های چشمگیر، توسعه و بهینه سازی صنعت گردشگری خود به مقاصد گردشگری محبوبی نه تنها در نزد ایرانیان بلکه در تمام دنیا تبدیل شده اند و تورهای خارجی بسیاری به این مقاصد انجام می شوند؛ اما یکی محبوب ترین مقصدها کشور ترکیه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به محبوب ترین کشورهای همسایه

سفر به محبوب ترین کشورهای همسایه