مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 09:102019-12-25دانش

نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی(ره) برگزار شد


نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی(ره) با حضور خانواده وی و اساتید حوزوی و دانشگاهی در پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی(ره) با حضور خانواده وی و اساتید حوزوی و دانشگاهی در پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد.

نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی عاملی امروز صبح 4 دی ماه به همت جهاد دانشگاهی استان قم و معاونت پژوهشی دانشکده الهیات پردیس فارابی با همکاری انجمن علمی علوم قرآن و حدیث در پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور فرزند علامه سید جعفر مرتضی نیز برگزار شد، دکتر روح الله شهیدی استادیار عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: علامه در سال 1323 شمسی در منطقه جبل عامل لبنان متولد شد و تا 17 سالگی در آن منطقه بزرگ شد و از کتابخانه غنی پدر سود برد.

وی افزود: وی در این دوره علاوه بر کتب مختلف بیشتر به بحث ادبیات توجه داشت و حتی اشعاری نیز سروده است؛ وی در سال 1382 قمری به نجف مهاجرت کرد و پس از 6 سال وارد قم شد.

استادیار دانشگاه تهران بیان کرد: وی در قم تحصیلات خود را از سال 1347 شمسی آغاز کرد.

حضور وی در یک حلقه علمی مهم در قم با حضور آیات سید مهدی روحانی، احمدی میانجی و سید ابوالفضل میرمحمدی و آذری قمی بر وزن علمی وی افزود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی(ره) برگزار شد

نشست شخصیت شناسی علامه سید جعفر مرتضی(ره) برگزار شد