مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 08:202019-12-25اقتصادي

بررسی مشکلات طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس


در جلسه ی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فارس مشکلات 23 طرح شاخص اقتصاد مقاومتی این استان بررسی شد.

- ، مرکز فارس، استاندار فارس در این جلسه گفت: با توجه به اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی نقش موثری در کاهش بیکاری رونق اقتصادی و در نهایت توسعه استان دارد از دستگاه های اجرایی درخواست می شود در زمینه حل مشکلات این طرح ها نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

رحیمی افزود: طرح های مهم اقتصاد مقاومتی استان خوشبختانه تاکنون روند پیشرفت قابل قبولی داشته اند و با حل مشکلات جزیی و افتتاح آن ها شاهد تحول بزرگی در زمینه افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد اشتغال خواهیم بود.

وی گفت: از 23طرح اقتصاد مقاومتی شاخص استان طرح های آلومینیوم جنوب با سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد تومان کربنات سدیم با سرمایه گذای هزار و 300میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار نفر، ذوب آهن پاسارگاد و سیمان خاکستری نی ریز در سفر دی ماه رییس جمهوری به استان فارس افتتاح و به بهره برداری می رسند.

در این جلسه موانع و مشکلات پیش روی طرح های ، سد تغذیه تنگه خماری ، باند دوم محور فسا به داراب ، باند دوم محور کوار به فیروزآباد، قطعه اول تونل شهید باقری در محور لامرد به خنج، اقامتگاه سنتی در شهر شیراز، هتل های 3و 4 ستاره در شهر شیراز، شرکت تولید و بسته بندی عسل شرکت تولید و پالایش اتان کاغذ خرامه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس

بررسی مشکلات طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس