مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:302019-12-25سياسي

صادرات صنایع دستی البرز اغلب چمدانی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: پیش بینی می شود صادرات صنایع دستی استان تا پایان سال از 100 هزار دلار عبور کند.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: پیش بینی می شود صادرات صنایع دستی استان تا پایان سال از 100 هزار دلار عبور کند.

حجت الاسلام فخرالدین صابری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از اهداف گردشگران در سفر به هر شهری خرید سوغات و هدایا است، اظهار کرد: گردشگران اغلب تمایل دارند در سفر به شهری تعدادی از صنایع دستی شاخص آن منطقه را به یادگاری خریداری کنند که این کار علاوه بر رونق اقتصاد گردشگری، باعث ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار با کیفیت می شود.

وی ادامه داد: بدون شک اگر هنرمندان صنایع دستی ببینند تولیداتشان مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد، با انگیزه بیشتری فعالیت می کنند تا بتوانند درآمدزایی بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: علاوه براین، رونق فعالیت هنرمندان در رشته های صنایع دستی باعث اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری در شرایط فعلی کشور که حتی ایجاد یک شغل هم اهمیت دارد، می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در کنار فرهنگ سازی برای خرید صنایع دستی در میان گردشگران داخلی، صادرات صنایع دستی هم می تواند به منبع درآمد مناسبی برای هنرمندان تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات صنایع دستی البرز اغلب چمدانی است

صادرات صنایع دستی البرز اغلب چمدانی است