مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:002019-12-25اجتماعي

مشق زمستانه 40 نجاتگر هلال احمر/حضور در دوره توان افزایی سیلاب


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با فرا رسیدن فصل زمستان 40 نجاتگر شهرستان های بیرجند و خوسف آموزش های دوره توان افزایی سیلاب را فراگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمزه اسعدزاده در حاشیه کارگاه آموزشی توان افزایی سیلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به باران های سیلابی نخستین فصل سال جاری در استان بیان کرد: ماهیت رگباری باران، خشکسالی های چند ساله و عدم نفوذ پذیری خاک استان خطر وقوع سیل را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه مقابله با خطرات سیل علاوه بر اقدامات فیزیکی اعم از ایجاد سد و سیل بند نیازمند تقویت بعد آگاهی بخشی جامعه است، اظهار کرد: همچنین توان نیروهای امدادی در هنگام وقوع حوادث اعم از سیل نقش عمده ای در کاهش بلایا و تلفات انسانی دارد.

اسعد زاده با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان طی ایام سال ویژه برنامه هایی در راستای افزایش توان مهارتی نیروها و نجاتگران انجام می دهد، گفت: برگزاری دوره توان افزایی سیلاب ویژه نجات گران از جمله این برنامه ها بوده که همواره مد نظر جمعیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا دوره توان افزایی سیلاب با حضور نجاتگران شهرستان خوسف و بیرجند در 20 کیلومتری خوسف بیرجند در روستای سیوجان برگزار شده است، گفت: در این توان افزایی 40 نفر از نجاتگران آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق زمستانه 40 نجاتگر هلال احمر/حضور در دوره توان افزایی سیلاب

مشق زمستانه 40 نجاتگر هلال احمر/حضور در دوره توان افزایی سیلاب