مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 06:262019-12-25اقتصادي

افزایش 15 درصدی مصرف CNG در خراسان شمالی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، افزایش 15 درصدی مصرف CNG در خراسان شمالی را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی مجتبی شکوری اظهار کرد: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، و استفاده از کارت سوخت شخصی به کاهش مصرف بنزین کمک ویژه ای کرده است به طوری که میزان مصرف بنزین حدود 26 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر گاز CNG نسبت به بنزین، سوخت پاک تری است و نسبت به بنزین آلودگی کمتری دارد و در نتیجه می تواند در کاهش آلودگی شهر نیز تأثیرگذار باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، شاهد افزایش 15 درصدی تقاضا برای CNG بوده و به طوری که زمان انتظار در صف های سوخـت گیری CNG کمتر از 10 دقیقه می باشد.

شکوری ضمن تأکید بر آمادگی جایگاه های عرضه سی ان جی در سراسر استان برای عرضه گاز طبیعی فشرده موردنیاز خودروهای دوگانه سوز به هم وطنان گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه سی ان جی در سطح استان، هم اکنون ظرفیت مناسبی به لحاظ عرضه سی ان جی به خودروها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مصرف CNG در خراسان شمالی

افزایش 15 درصدی مصرف CNG در خراسان شمالی