مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 06:062019-12-25اقتصادي

61 هکتار از اراضی ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تا کنون 61 هکتار از اراضی ملی و غیر کشاورزی در کردستان به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری سه شنبه شب در کمیسیون طرح های غیر کشاورزی استان کردستان، اظهار داشت: 61 هکتار از اراضی ملی و غیر کشاورزی این استان در قالب 16 فقره پرونده به متقاضیان اراضی ملی واگذار شده که مهمترین دلیل آن اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی در راستای اشتغال آفرینی است.

وی افزود: این طرح ها شامل طرح مجتمع گردشگری، محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی، دانه بندی شن و ماسه، باشگاه سوارکاری، تولید سنگ آهن دانه بندی شده و مجتمع خدمات رفاهی چند منظوره است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: این طرح ها در شهرستان های سنندج، کامیاران، سقز و دیواندره اجرا می شود که با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی به متقاضیان جهت اجرای طرح های کشاورزی، تغییر مجری، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جعفری یادآور شد: طرح دانه بندی شن و ماسه روستای آلتون علیا سقز به مساحت 10 هزار مترمربع، طرح سنگ آهن دانه بندی شده روستای حسن سالاران سقز به مساحت 27 هزار مترمربع و طرح مجتمع خدماتی رفاهی دو منظوره روستای صوفیان سنندج از جمله این طرح های تولیدی و اشتغالزایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 هکتار از اراضی ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد

61 هکتار از اراضی ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد