مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 05:362019-12-25اقتصادي

به خطر افتادن سلامت مردم، زیر چتر دودهای سمی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام+عکس و فیلم


دودهای سمی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام، موضوعی است که از روز آغازین احداث، با مردم همراه بوده، مشکلی که تنها وعده های مسوولان را برای حل آن به یدک می کشد و مردم نیز در انتظار تحقق آنها به انتظار نشسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، راه اندازی شرکت پتروشیمی و پالایشگاه گاز طی سال های گذشته در منطقه چوار اشتغال زایی بالایی برای جوانان توانمند منطقه و همچنین استان ایجاد کرده است به طوری که امروزه هزاران جوان در این دو مجموعه مشغول به کار هستند.

 اکنون نیز پتانسیل های بالایی جهت ایجاد صنایع پایین دست در این مناطق وجود دارد که نیازمند ورود سرمایه گذار است و این مهم توجه مسوولان ارشد و نمایندگان و تلاش آنها جهت جذب سرمایه گذار را می طلبد، امری که متاسفانه تا کنون مورد بی توجهی قرار گرفته است.

صرف نظر از ظرفیت مجموعه های فوق در زمینه اشتغال زایی و ایجاد صنایع پایین دست، آنچه این روزها نگرانی دوستداران محیط زیست و همچنین ساکنین منطقه چوار را به دنبال داشته، آلودگی ناشی از سوخت گازهایی است که نفس های ساکنین چوار و بعضا شهر ایلام را به شمارش انداخته اند.

موضوعی که توسط نهادهای ذیربط از جمله محیط زیست نیز مورد پیگیری قرار گرفته است و کماکان ساکنین چوار از ورود گازهای خطرناک به هوای این منطقه ابراز نگرانی می کنند و منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خطر افتادن سلامت مردم، زیر چتر دودهای سمی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام+عکس و فیلم

به خطر افتادن سلامت مردم، زیر چتر دودهای سمی پتروشیمی و پالایشگاه ایلام+عکس و فیلم