مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 05:152019-12-25سياسي

مدیرکل بهزیستی استان یزد از کتاب «به رنگ راجی» رونمایی کرد


کتاب به رنگ راجی که توسط رحیم میرعظیم پیرامون زندگی خواهران هنرمند و معلول روستای اسدآباد اسفندآباد نوشته شده بود، با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، علی محمد عطابخش در حاشیه سفر یک روزه خود به ابرکوه جهت رونمایی از کتاب به رنگ راجی میهمان روستای اسدآباد اسفندآباد بخش بهمن و منزل خواهران معلول راجی، شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد ضمن رونمایی از کتاب مذکور که پیرامون زندگی سمیه و زینب راجی دو خواهر دارای معلولیت؛ اما هنرمند و توانمند توسط رحیم میرعظیم به رشته تحریر درآمده است، اظهار کرد: مطالعه این کتاب درس بسیار بزرگی را برای من و سایر معلولین بازآموزی می کند که معلولیت محدودیت است؛ اما ناتوانی نیست.

عطابخش با بیان اینکه هر چه اطلاعات و آگاهی انسان بیشتر باشد تأثیر آن در عملکرد و رفتار وی نمایان خواهد شد، افزود: زمانی که کتابی پیرامون توانایی های معلولین نوشته می شود، قطعاً بر روی رفتار و بینش افراد در برخورد با معلولین اثرگذار است.

وی تأکید کرد: توصیه می شود کتاب به رنگ راجی و سایر کتاب هایی از این قبیل که به معرفی توانمندی های معلولین می پردازد، بیشتر مورد مطالعه قرار گیرد تا اعتقاد و ایمان به توانمندی های چنین افرادی در بین جامعه بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان یزد از کتاب «به رنگ راجی» رونمایی کرد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از کتاب «به رنگ راجی» رونمایی کرد