مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 23:262019-12-24ورزشي

پدیده فوتبال اروپا به یوونتوس می پیوندد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ارلینگ هالند پدیده جوان و نروژی تیم فوتبال ردبول سالزبورگ اتریش مورد توجه غول های فوتبال اروپا واقع شده و هر روز اخباری مبنی بر پیوستن وی به تیم های مختلف اروپایی به گوش می رسد.

- رسانه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد که باشگاه یوونتوس موفق به جلب نظر ارلینگ هالند پدیده نروژی تیم سالزبورگ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارلینگ هالند پدیده جوان و نروژی تیم فوتبال ردبول سالزبورگ اتریش مورد توجه غول های فوتبال اروپا واقع شده و هر روز اخباری مبنی بر پیوستن وی به تیم های مختلف اروپایی به گوش می رسد.

پیش از این اعلام شده بود که این بازیکن به تیم فوتبال منچستر یونایتد خواهد پیوست تا زیر نظر سرمربی نروژی شیاطین سرخ که هموطن هالند هم است به ادامه فوتبال خود بپردازد اما نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که یوونتوس موفق به جلب نظر هالند شده است.

بر اساس اعلام این رسانه ایتالیایی، هالند برای پیوستن به بانوی پیر ایتالیا موافقت خود را اعلام کرده و رقم انتقال وی هم 30 میلیون یورو اعلام شده است، رقمی نه چندان زیاد برای جذب یکی از پدیده های فوتبال اروپا توسط قهرمان سری آ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده فوتبال اروپا به یوونتوس می پیوندد

پدیده فوتبال اروپا به یوونتوس می پیوندد