مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 18:352019-12-24پزشكي

جولان سگ های ولگرد در پلدختر/ 3 نمونه مثبت بیماری هاری گزارش شد


مدیر مرکز بهداشت پلدختر با اشاره به اینکه گله های سگ شب ها در خیابان های شهر پلدختر جولان می دهند، گفت: امسال سه مورد نمونه مثبت بیماری هاری حیوانی در این شهرستان گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر عباس میرهاشمی روز سه شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه پنج نمونه مثبت کیک های آلوده در پلدختر مشاهده شد که شبکه بهداشت آنها را به مرکز استان ارسال کرد، اظهار داشت: یک توفیق اجباری است که شبکه بهداشت در این زمینه بوفه های مدارس را بیشتر کنترل کند.

وی افزود: بوفه های مدارس سطح شهرستان برای مدتی تعطیل می شوند و دانش آموزان را به استفاده از غذای خانگی تشویق و ترغیب می کنیم.

مدیر مرکز بهداشت پلدختر گفت: امسال سه مورد نمونه مثبت بیماری هاری در روستاهای چم مهر، سر کن و منطقه زورانتل افرینه این شهرستان مشاهده شد که به ترتیب مربوط به گونه های حیوانی سگ، الاغ و شغال بوده است.

میرهاشمی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای همه حیوان گزیدگی ها در صورتی که حیوان در دسترس و حیوان گزیده شناخته شده باشد سه نوبت واکسن هاری تزریق می کند و اگر حیوان شناخته نشده باشد روز چهاردهم نیز یک نوبت واکسن اضافه به فرد گزیده شده تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های ولگرد در پلدختر/ 3 نمونه مثبت بیماری هاری گزارش شد

جولان سگ های ولگرد در پلدختر/ 3 نمونه مثبت بیماری هاری گزارش شد