مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 15:202019-12-24ورزشي

آغاز به کار نخستین جشنواره عکس باغ شهرهای شیراز


با هدف حفظ باغ ها و انتقال بخشی از رویداد های گردشگری به گردشگری طبیعی نخستین جشنواره عکس باغ شهر های شیراز آغاز به کار کرد.

- مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت:هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی عکاسان خبری با باغ های شیراز و کمک آن ها به معرفی بیشتر ظرفیت های طبیعی این کلانشهر است.

علی نیری افزود: در برنامه های سال آینده با همکاری جهاد کشارزی و ستاد باغ های قصردشت، برگزاری جشنواره های فصلی مانند جشنواره انار و کوچه باغ های قصردشت، پیش بینی شده است.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با یادآوری این موضوع که امکان ارسال آثار به این جشنواره در همه فصول سال وجود دارد، گفت: امکان ارسال عکس هایی که در گذشته گرفته شده، نیز پیش بینی شده است.

او اعلام کرد آثاری که از این جشنواره حاصل می شود، در نمایشگاه عکس نوروز و هفته شیراز به نمایش گذاشته می شودتا باعث تقویت تور های باغ گردی شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هم گفت: رسانه ها با انعکاس اهمیت وجود باغ ها در شیراز کمک کنند تا کیفیت فعلی باغ ها حفظ شود.

ابراهیم گشتاسبی راد وجود بافت تاریخی، فضای مدرن و موقعیت روستایی را سه ویژگی شاخص کلانشهر شیراز ذکر و خاطرنشان کرد: شیراز یک شهر تاریخی از قاچار تا زندیه را در خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین جشنواره عکس باغ شهرهای شیراز

آغاز به کار نخستین جشنواره عکس باغ شهرهای شیراز