مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 12:452019-12-24پزشكي

احتمالا ویروس وبا در یمن، دستکاری شده است


با افزایش موارد ابتلا به بیماری های واگیردار در یمن وزیر بهداشت دولت نجات ملی اعلام کرد، نمونه هایی را به آزمایشگاه های بین المللی فرستاده و با توجه به عدم پاسخ برخی بیماران به درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نماینده سازمان بهداشت جهانی در صنعا امروز (سه شنبه) اعلام کرد ، ابتلای 6945 نفر به آنفلونزای فصلی در یمن، 113 هزار نفر در منطقه غرب آسیا و ابتلای دو میلیون و 600 هزار نفر در جهان ثبت شده است.

بر اساس گزارش وبگاه خبری انصارالله ، طه المتوکل وزیر بهداشت یمن در همین زمینه اعلام کرد، از آنجایی که برخی موارد به درمان پاسخ نمی دادند نمونه هایی به آزمایشگاه های بین المللی فرستاده شده و صنعاء اعمال تغییر در ژن های ویروس در راستای اقدامی خصمانه علیه ملت یمن را بعید نمیداند.

نبیل الوزیر وزیر منابع آبی دولت نجات ملی هم گفت: بعید نمی دانیم که کشورهای ائتلاف در پشت پرده افزایش بیماری های واگیردار باشند، بیماری هایی که در سایه حملات، محاصره، جنگ گرسنگی و کشتار ملت به تمام روش‎ها، به کشورما هجوم آورده است.

محمد المنصور از مقامات ارشد وزارت بهداشت یمن هم گفت: موارد ابتلا به تب دنگی در ماه دسامبر به 20300 نفر رسیده که 68 نفر آنها در استان های الحدیده، حجه، عدن، لحج، شبوه، مأرب و ریمه فوت کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا ویروس وبا در یمن، دستکاری شده است

احتمالا ویروس وبا در یمن، دستکاری شده است