مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 12:152019-12-24اقتصادي

بهترین دکوراسیون و مدل پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه


پرده اتاق خواب یکی از وسایل چشمگیر و قابل توجه در اتاق خواب است که انتخاب درست آن می تواند در کنار یک سرویس خواب زیبا جذابیت فضا را بیشتر کند و با توجه به اینکه فضای اتاق خواب جایی برای آرامش و استراحت شما است، - پرده اتاق خواب به عنوان یک وسیله کاربردی می تواند در تنظیم نور اتاق و آرامش شما تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، برای خرید پرده اتاق خواب اول سبک دکوراسیون اتاق خواب را تعیین کنید و پرده اتاق خواب را دقیقا متناسب با سبک تعیین شده خریداری کنید، علاوه بر آن باید رنگ پرده اتاق خواب و طرح پرده اتاق خواب با زمینه کلی دکوراسیون و سرویس خواب و روکشی که بر روی تختخواب شما قرار دارد هماهنگی داشته باشد.

چنانچه اتاق خواب شما فضای کوچکی دارد بهتر است پرده رنگ روشن بخرید که باعث دلبازتر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا شود، یا پرده های سراسری که سقف اتاق خواب شما را بلند تر نشان می دهند.

اگر جزو افرادی هستید که ورود نور به اتاق خواب در ابتدای صبح باعث بر هم خوردن آرامش شما می شود، بهتر است از پرده هایی برای اتاق خواب خود استفاده کنید که ضخیم تر باشند و از ورود نور جلوگیری کنند تا خواب آسوده تری داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم برای خرید اتاق پرده اتاق خواب بهتر است که سبک اتاق را در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین دکوراسیون و مدل پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه

بهترین دکوراسیون و مدل پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه