مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 11:202019-12-24بين الملل

استفاده از خودروی شخصی برای تفریح و خرید عامل آلودگی هوا است


پژوهشگران دانشگاه غرب انگلیس (University of the West of England) می گویند، برخلاف باور رایج استفاده افراد از خودروهای شخصی به منظور ملاقات دوستان و خانواده و رفتن به سفر و خرید، - پژوهشگران "دانشگاه غرب انگلیس"(University of the West of England) می گویند، برخلاف باور رایج استفاده افراد از خودروهای شخصی به منظور ملاقات دوستان و خانواده و رفتن به سفر و خرید، بیش از رفت و آمد معمولی همانند رفتن به محل کار باعث ایجاد آلودگی هوا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، پژوهشگران انگلیسی اخیرا اظهار کرده اند استفاده از اتومبیل شخصی برای سفرهای تفریحی نسبت به رفت و آمد معمولی و استفاده از خودرو برای رفتن به محل کار باعث ایجاد آلودگی می شود.

آنها دریافتند که 40 درصد از آلودگی هوا در شهر بریستول از سفرهای تفریحی افراد از جمله بازدید از دوستان، رفتن به ورزشگاه و سینما ناشی می شود.

به گفته کارشناسان دانشگاه غرب انگلستان، 11 درصد دیگر با رانندگی به مغازه ها تولید شده است.

تنها یک پنجم از آلودگی هوا مربوط به رفت و آمد به محل کار است.

کارشناسان تصور می کردند که استفاده از خودرو برای رفتن به محل کار نقش بسیار زیادی در آلودگی هوا دارد اما اکنون آنها طی این مطالعه دریافتند که مردم بیشتر از خودروهای خود برای تفریح و مسافرت های تفریحی استفاده می کنند که این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از خودروی شخصی برای تفریح و خرید عامل آلودگی هوا است

استفاده از خودروی شخصی برای تفریح و خرید عامل آلودگی هوا است