مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 08:302019-12-24سياسي

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد


مصطفی محمودی مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گزارش امور ارتباطات رسانه ای جشنواره، بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در حکمی مصطفی محمودی منتقد و روزنامه نگار سینما و تئاتر و مدرس دانشگاه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و امور فرهنگی را برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر روابط عمومی این رخداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

متن حکم انتصاب مصطفی محمودی به این شرح است: به نام خداوند قلم و زیبایی، فرهیخته گرامی جناب آقای مصطفی محمودی با توجه به تجربیات و فعالیت های ارزنده جناب عالی در عرصه روابط عمومی و رسانه ای و نظر به تجربه موفقیت آمیز دوره نخست جشنواره تئاتر اکبر رادی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می شوید.

امید می رود با توجه به حضور و خدمات ارزش مندتان در این عرصه، همه تجربیات و توانایی های خود را همچون دوره نخست برای هر چه بهتر برگزارشدن دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد جشنواره ای تأثیرگذار، پویا، شایسته و پر رونق باشیم.

از جناب عالی و همکاران تان خواهان آنم تا با انجام فعالیت های این بخش و اطلاع رسانی از این رویداد ملی فرهنگی که شامل تهیه و تولید اخبار و گزارش های خبری و مستندسازی از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد