مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:502019-12-24اقتصادي

سوال حسینی درباره قراردادهای منعقد شده توسط خودروسازان


نماینده تهران با اشاره به قراردادهای فروش خودرو گفت: متأسفانه قراردادها به گونه ای تنظیم شده که دست مشتریان را بسته و حقوق شهروندی آنان را زیر سوال می برد.

- نماینده تهران با اشاره به قراردادهای فروش خودرو گفت: متأسفانه قراردادها به گونه ای تنظیم شده که دست مشتریان را بسته و حقوق شهروندی آنان را زیر سوال می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه حسینی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن بیان سوال خود و سیده حمیده زرآبادی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تعلل در انجام وظایف وزارت صنعت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نظارت، کنترل و جلوگیری از تضییع حقوق خریداران خودرو و شرکت های قطعه سازی بیان کرد: رفتار نامطلوب، غیرقانونی و قلدرمآبانه خودروسازان با مشتریان و قطعه سازان نارضایتی این دو قشر را در دو سال گذشته افزایش داده است.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان وظیفه قانونی کنترل و نظارت بر این امر و حمایت از حقوق مردم را بر عهده دارد اما تاکنون در این زمینه عملکرد موفقی نداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما شاهد شکایات مشتریان متعددی در خصوص خودروسازان به مجلس بودیم.

بعضا 50 درصد قیمت خودرو در زمان ثبت نام در سال 96 از مشتریان اخذ شده و نه تنها با تأخیر چند ماهه خودرو به آن ها تحویل دادند بلکه تقاضای پولی مضاعف را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال حسینی درباره قراردادهای منعقد شده توسط خودروسازان

سوال حسینی درباره قراردادهای منعقد شده توسط خودروسازان