مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 06:102019-12-24بين الملل

مکزیک، بولیوی را به ارعاب دیپلمات هایش در لاپاز متهم کرد


مکزیک، بولیوی را به ارعاب دیپلمات هایش در لاپاز متهم کرد در حالی که بولیوی اظهار کرد که مکزیک یک نشست منطقه ای را گروگان گرفته و از به رسمیت شناختن رییس جمهور جدید و محافظه کار این کشور امتناع کرده است.

- مکزیک، بولیوی را به ارعاب دیپلمات هایش در لاپاز متهم کرد در حالی که بولیوی اظهار کرد که مکزیک یک نشست منطقه ای را گروگان گرفته و از به رسمیت شناختن رییس جمهور جدید و محافظه کار این کشور امتناع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه مکزیک تاکید کرد که نسبت به نظارت شدید و افراطی محل سکونت سفیر و سفارت مکزیک در لاپاز توسط 150 نیروی سرویس امنیتی و اطلاعاتی بولیوی شدیدا نگران است.

ای وزارتخانه اظهار داشت که مقامات بولیوی دیپلمات های مکزیکی را مورد ارعاب قرار می دهند و روز دوشنبه تلاش کردند تا خودروی سفیر مکزیک در لاپاز را متوقف و آن را بازرسی کنند.

بولیوی از زمانی که اوو مورالس، رییس جمهور سوسیال سابق این کشور در ماه نوامبر پس از انتخابات ریاست جمهوری استعفا داد، به سمت جناح راست متمایل شده است.

بولیوی در حال حاضر توسط جینین آنی یز، رییس جمهور موقت بولیوی اداره می شود.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهور چپ گرای مکزیک به مورالس پناهندگی داده و مورالس در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد؛ جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک، بولیوی را به ارعاب دیپلمات هایش در لاپاز متهم کرد

مکزیک، بولیوی را به ارعاب دیپلمات هایش در لاپاز متهم کرد