مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 06:002019-12-24اجتماعي

محدودیتی در اعزام زائران به سامرا و کاظمین نداریم


مدیرعامل شرکت شمسا با اشاره به اینکه اعزام زائران به عتبات فعلا به صورت هوایی برقرار است، گفت: زائران عتبات علاوه بر شهر نجف و کربلا، به شهرهای کاظمین و سامرا نیز مشرف می شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، چندی پیش از سوی یک از رسانه ها خبری درباره عدم اعزام زائران عتبات به سامرا و کاظمین منتشر و این امر موجب شد تا برخی از زائرانی که قصد تشرف به عتبات را دارند، نگران وجود امنیت لازم در عراق و همچنین نرفتن به زیارت حرم امامین جوادین (ع) و امامین عسکریین (ع) شوند.

بر همین اساس، مصطفی قاسمی، مدیرعامل شرکت شمسا در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه هم اکنون اعزام زائران به عتبات تنها به صورت هوایی برقرار است، اظهار داشت: پس از یک ماه توقف اعزام زائران به عتبات، از آذرماه این سفرها مجدد از سرگرفته شد و با توجه به اهمیت امنیت لازم برای زوار حسینی، اعزام عاشقان سیدالشهدا (ع) فعلا به صورت هوایی صورت گرفت.

وی ضمن تکذیب خبر اعزام نشدن زائران عتبات به شهرهای کاظمین و سامرا افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و حضور کادر امنیتی، زائران عتبات علاوه بر شهر نجف و کربلا، به شهرهای کاظمین و سامرا نیز مشرف می شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در اعزام زائران به سامرا و کاظمین نداریم

محدودیتی در اعزام زائران به سامرا و کاظمین نداریم