مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 05:552019-12-24اقتصادي

تولید نانوچسب سنگ های آنتی باکتریال با کاربردهای بیمارستانی


یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی با استفاده از نانو ذرات اکسید روی چسب سنگ آنتی باکتریالی را تولید کرد که می توان از آن در بیمارستان ها و استخرها و تمام سازه هایی که نیاز به پوشش آنتی باکتریال دارند، - یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی با استفاده از نانو ذرات اکسید روی چسب سنگ آنتی باکتریالی را تولید کرد که می توان از آن در بیمارستان ها و استخرها و تمام سازه هایی که نیاز به پوشش آنتی باکتریال دارند، استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چسب سنگ آنتی باکتریال نانویی این شرکت ماحصل فعالیت یکی از دانش آموختگان است که روی سنتز نانوذرات اکسید روی کار می کرد که در نهایت بعد از فارغ التحصیل شدن و توسعه این فناوری، اقدام به تولید این محصول کرده است.

محمد مهدی نعمتی، مدیرعامل این شرکت فناور با اشاره به مطالعات انجام شده بر روی سنتز نانو ذرات اکسید روی در دوران دانشجویی، اظهار کرد: پس از فارغ التحصیلی و استخدام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز متوجه نیاز بخش پزشکی به مواد آنتی باکتریال شدم.

اتاق های عمل نیاز به تمیزکاری روزانه دارند و گاهی در طول روز چند بار باید تمیز شوند، از آنجایی که نانوذرات اکسیدروی خواص آنتی باکتریال دارند؛ از این رو تولید پوشش نانویی از نانو ذرات اکسید روی را در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نانوچسب سنگ های آنتی باکتریال با کاربردهای بیمارستانی

تولید نانوچسب سنگ های آنتی باکتریال با کاربردهای بیمارستانی