مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 05:352019-12-24بين الملل

تاکید ملکه انگلیس در پیام کریسمس بر مصالحه و هماهنگی


براساس بیانیه امروز (سه شنبه) کاخ باکینگهام، الیزابت دوم در پیامی به مناسبت کریسمس بر ارزش هماهنگی و مصالحه تاکید کرد؛ آن هم در سالی که روند پر هیاهوی بریگزیت اختلافات عمیقی را در بریتانیا به وجود آورد.

- براساس بیانیه امروز (سه شنبه) کاخ باکینگهام، الیزابت دوم در پیامی به مناسبت کریسمس بر ارزش هماهنگی و مصالحه تاکید کرد؛ آن هم در سالی که روند پر هیاهوی بریگزیت اختلافات عمیقی را در بریتانیا به وجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ باکینگهام دو چکیده کوتاه از سخنرانی تلویزیونی الیزابت دوم، ملکه بریتانیا منتشر کرد که یکی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد روز پیروزی در جنگ جهانی دوم بود و دیگری به زندگی حضرت مسیح (ع) و اهمیت مصالحه و آشتی اشاره داشت.

ملکه الیزابت در چکیده های امروز درباره روز پیروزی که پایان جنگ جهانی دوم بود، گفت: برای هفتاد و پنجمین سالگرد آن نبرد سرنوشت ساز، با روحیه واقعی آشتی، آن هایی که قبلاً دشمنان قسم خورده بودند، در بزرگداشت های دوستانه در هر دو طرف کانال مانش جمع می شوند و اختلافات گذشته را پشت سرشان می گذارند.

با تمایل به اینکه می خواهیم اختلافات گذشته را پشت سر خود قرار دهیم و در کنار هم به جلو پیش برویم، به آزادی و دموکراسی که یک بار برای ما با چنین هزینه بزرگی به دست آمد، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ملکه انگلیس در پیام کریسمس بر مصالحه و هماهنگی

تاکید ملکه انگلیس در پیام کریسمس بر مصالحه و هماهنگی