مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 05:102019-12-24بين الملل

سنی های عراق از ائتلاف البناء خواستند نامزد جدیدی برای نخست وزیری معرفی کند


همچنان معرفی نامزدی برای پست نخست وزیری عراق محور اعتراضات مردمی در این کشور است این در حالی است که هیئت رهبری ائتلاف القوی العراقیه (گروه های عراقی) در بغداد تشکیل جلسه داد و به اجماع آرا مصوب کرد که ائتلاف اللبناء نامزدی جدید برای نخست وزیری معرفی کند.

- همچنان معرفی نامزدی برای پست نخست وزیری عراق محور اعتراضات مردمی در این کشور است این در حالی است که هیئت رهبری ائتلاف القوی العراقیه (گروه های عراقی) در بغداد تشکیل جلسه داد و به اجماع آرا مصوب کرد که ائتلاف اللبناء نامزدی جدید برای نخست وزیری معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت رهبری ائتلاف القوی العراقیه در بغداد به ریاست محمد الحلبوسی (رییس پارلمان عراق) و محمد تمیم رییس ائتلاف درباره معرفی نامزدی برای نخست وزیری تشکیل جلسه داد و به اجماع آرا اعلام کرد که ائتلاف البناء نامزدی جدید برای نخست وزیری معرفی کند.

هیئت رهبری ائتلاف القوی (ائتلاف گروه های سنی) گفته ائتلاف البناء به جای قصی السهیل که با مخالفت معترضان روبه رو شده نامزد دیگری را برای نخست وزیری معرفی کند.

براساس اطلاعات شبکه المیادین، نشستی نیز از سوی ائتلاف البناء در منزل هادی العامری دبیرکل سازمان بدر و رییس ائتلاف الفتح با محوریت انتخابات عراق برای بررسی نام نامزدی برای نخست وزیر برگزار شد؛ نامزدی که ترج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنی های عراق از ائتلاف البناء خواستند نامزد جدیدی برای نخست وزیری معرفی کند

سنی های عراق از ائتلاف البناء خواستند نامزد جدیدی برای نخست وزیری معرفی کند