مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 13:202019-12-23اقتصادي

برای نوبران رویداد ملی تعریف شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: بخش نوبران از نقاط دارای ظرفیت بالای گردشگری و تفریحی است که باید برای معرفی شاخص های آن در ابعاد گوناگون، - ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: بخش نوبران از نقاط دارای ظرفیت بالای گردشگری و تفریحی است که باید برای معرفی شاخص های آن در ابعاد گوناگون، رویداد ملی تعریف شود.

علیرضا ایزدی در آیین افتتاح هتل رستوران شهر نوبران از توابع شهرستان ساوه اظهار کرد: منطقه نوبران پایلوت تاریخی به شمار می رود و وجود 27 محوطه و تپه تاریخی نشان از تمدن و فرهنگ بالای این خطه سرسبز و تفرجگاه بکر استان مرکزی دارد.

وی با اشاره به مزیت کشاورزی و صنعتی منطقه نوبران به عنوان پیشانی استان مرکزی در غرب کشور، تصریح کرد: ظرفیت کشاورزی این منطقه که به عنوان شکوفه های بادام نامیده شده است و مردم با تمدن و با فرهنگ این دیار مزیتی است تا بتوان همه ساله برای نوبران یک رویداد ملی در قالب جشنواره تعریف کرد و گامی در جهت معرفی هرچه بیشتر این خطه از ایران اسلامی برداشت.

وی با تاکید بر معرفی رویدادها برای نوبران به ویژه در فصل بهار و تابستان و برپایی جشنواره ملی برای رونق صنعت گردشگری، افزود: نوبران فارغ از بزرگانش دیده نشود چرا که این خطه مهد پرورش مشاهیر و مفاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نوبران رویداد ملی تعریف شود

برای نوبران رویداد ملی تعریف شود