مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 13:002019-12-23سياسي

استان بوشهر در این همه ثروتی که برای کشور تولید می کنند سهیم باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در این همه ثروتی که برای کشور تولید می کنند سهیم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه های مختلف دارای موقعیت ویژه و راهبردی است.

وی اضافه کرد: این موقعیت از دیرباز در تاریخ از همان آغاز تمدن ایلامیان و سپس تمدن سیراف خود را نشان داده است و کاملاً حوزه خلیج فارس و حتی خاورمیانه و حوزه آبراه های بین المللی را تحت تأثیر خود قرار داده است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در طول تاریخ همیشه استان بوشهر به عنوان یک استان تعیین کننده برای ایران و برای منطقه برشمرده شده است و یکی از نقاط هدف و مد نظر استعمارگران بوده است.

وی افزود: چهار بار انگلستان به این استان جمله کرده است و شاید بتوان گفت اکثر کشورهای اروپایی کشورهایی که به دنبال توسعه حوزه اقتصاد و تسلط بر منابع اقتصادی بودند در استان بوشهر حضوری نامیمون داشتند و ولی علما و سرداران این استان هیچگاه نگذاشتند بیگانگان حتی ذره ای از آب و خاک ایران را مصادره کنند و از آن منطقه نفوذ کنند.

آیت الله صفایی بوشهری ظرفیت های استان بوشهر در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه، کشاورزی، شیلات، آبزی پروری بندر و… را برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در این همه ثروتی که برای کشور تولید می کنند سهیم باشد

استان بوشهر در این همه ثروتی که برای کشور تولید می کنند سهیم باشد