مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 12:102019-12-23بين الملل

مخالفت دولت توافق ملی لیبی به تمدید ضرب الاجل خروج از طرابلس و سرت


دولت توافق ملی لیبی مخالفت خود را با تمدید ضرب الاجل از سوی نیروهای حفتر تا سه روز دیگر برای خروج نیروهای مصراته وابسته به این دولت از شهرهای طرابلس و سرت اعلام و آن را شکست عملیات ساعت صفر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی دانست.

- دولت توافق ملی لیبی مخالفت خود را با تمدید ضرب الاجل از سوی نیروهای حفتر تا سه روز دیگر برای خروج نیروهای مصراته وابسته به این دولت از شهرهای طرابلس و سرت اعلام و آن را شکست عملیات "ساعت صفر" نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، مصطفی المجعی، سخنگوی مرکز اطلاع رسانی عملیات آتشفشان خشم (عملیات نیروهای وفاق ملی لیبی) تصریح کرد، تمدید مهلت عقب نشینی نیروهای مصراته از طرابلس و سرت تنها توجیهی برای شکست عملیات ساعت صفر است که خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی آن را برای آغاز نبرد سرنوشت ساز علیه طرابلس اعلام کرده بود.

وی اظهارات احمد المسماری، سخنگوی ارتش ملی لیبی را که گفته بود، هیئتی به نمایندگی از شهر مصراته برای گرفتن مهلت بیشتر جهت قانع کردن شبه نظامیان خود برای خروج از طرابلس با نیروهای حفتر وارد مذاکره شده را تکذیب کرد و گفت، مصراته از قبل بسیج عمومی اعلام و گزینه مقابله با حملات حفتر به طرابلس را انتخاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دولت توافق ملی لیبی به تمدید ضرب الاجل خروج از طرابلس و سرت

مخالفت دولت توافق ملی لیبی به تمدید ضرب الاجل خروج از طرابلس و سرت