مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:202019-12-23سياسي

جهانگیری: تحریم آمریکا مانعی برای سفر خارجی ها به ایران نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین موزه موسیقی سنتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران، بوشهر را استانی برخوردار از ظرفیت های مختلف در همه بخش ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر بیشتر سعی شد به طرح هایی که در سطح استان است بپردازیم که یکی از ظرفیت های خوب استان در بحث گردشگری است که استان بوشهر در زمینه گردشگری جاذبه های بسیار زیبا و هم از نظر تاریخی این استان سابقه عظیمی دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه گردشگری افزود: در این بخش کار عظیمی که صورت گرفته در زمینه بوم گردی است که استان بوشهر موفق شده تعداد زیادی از اقامتگاه های بوم گردی را ایجاد کند که در سال جاری 19 مکان بوم گردی توسط بخش خصوصی در این استان ایجاد شده است.

وی افزود: اگر دنبال اشتغال سریع و به دنبال راهکاری هستیم که به سرعت در زندگی مردم تأثیر  بگذارد حتماً یکی از مهمترین کارها بحث گردشگری است که از این ظرفیت کشور بتوان به خوبی استفاده کرد.

جهانگیری از افزایش تعداد گردشگران خارجی در کشور طی سال های اخیر خبر داد و گفت: اینکه گاهی اوقات آمریکایی ها فکر می کنند با تحریم هایی که انجام دادند مانعی برای سفر خارجی ها به ایران شدند اما در طول سال های 97 و 98 بالغ بر 30 درصد تعداد گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: تحریم آمریکا مانعی برای سفر خارجی ها به ایران نشد

جهانگیری: تحریم آمریکا مانعی برای سفر خارجی ها به ایران نشد