مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:102019-12-23سياسي

هپکویی ها چه می خواهند؟


جمعی از کارگران شرکت هپکو اراک امروز در مقابل استانداری مرکزی تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق معوقه، تعیین تکلیف سهامداری شرکت و اجرای مصوبات مربوط به این شرکت شدند.

- ایسنا/مرکزی جمعی از کارگران شرکت هپکو اراک امروز در مقابل استانداری مرکزی تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق معوقه، تعیین تکلیف سهامداری شرکت و اجرای مصوبات مربوط به این شرکت شدند.

ابوذر جعفری رییس شورای اسلامی کار هپکو در خصوص تجمع امروز کارگران هپکو در مقابل استانداری مرکزی به ایسنا گفت: مهمترین مطالبه و دلیل تجمع کارگران هپکو تعیین تکلیف مصوبات جلسه دو هفته پیش پیرامون وضعیت هپکو با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سه وزیر صمت، کار و راه و شهرسازی، مدیران بانک ها و رییس سازمان خصوصی است.

در این جلسه وعده دو هفته ای برای تعیین تکلیف سهامداری شرکت و تامین اعتبار 360 دستگاه ماشین آلات از طریق وزارت راه و شهرسازی داده شد که امروز پایان دو هفته است و هیچ یک از وعده ها عملیاتی نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کارگران دو ماه حقوق معوقه(آبانماه و آذرماه) دارند و با ارتباطی که با سازمان خصوصی سازی گرفته شد، مشخص شد که هیچ برنامه ای برای پرداخت حقوق کارگران ندارند ولی همچنان بعد از مدت ها بلاتکلیفی و بحران در شرکت، کارگران را به آرامش دعوت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هپکویی ها چه می خواهند؟

هپکویی ها چه می خواهند؟